Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.
Відповідно до Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» державний нагляд за діяльністю фінансових компаній на території України здійснюється уповноваженим органом – Національним банком України.

Споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за нижченаведеною та контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Контакти:

Національний банк України

01602, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Тел.: 0800 505 240 12.
https://bank.gov.ua/

 

Орган, що здійснює захист прав споживачів

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1

Тел.: (044) 279 12 70
https://dpss.gov.ua/

Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві

04053, м.Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Тел.: (044) 486-54-86
Факс: (044) 486-40-27
e-mail: info@kiev.dpss.gov.ua
http://kyiv-dpss.gov.ua/

Leave a Reply

Your email address will not be published.